Před deseti lety O2 uvedlo svou aplikaci Moje O2, tehdy pro Android, iOS, Windows Mobile a Windows Phone. Dnes má biometrické zabezpečení a více než 2,5 milionu návštěv za měsíc.
Aktuální verzi aplikace Moje O2 mají zákazníci od listopadu 2020. Kromě vylepšeného designu aplikace reaguje na nastavení telefonu, přepíná na tmavý či světlý režim. Každý uživatel si také může přímo v aplikaci kompletně nastavit své služby, snáze je dokupovat či aktivovat. Dnes už dokáže uživatele aplikací provést virtuální asistentka Eva, vstup do aplikace je skrz jednoduché biometrické ověření a v O2 Radostech zákazníci naleznou nejrůznější výhody, soutěže nebo stories ze sociálních sítí.
Přímo v aplikaci Moje O2 si zákazník může aktivovat společnou nabídku s Air Bank a získat tak 300 korun zpět na účet za využívání služeb obou společností. Novinkou bude v listopadu tohoto roku ověření identity zákazníka na prodejně nebo call centru právě skrze aplikaci Moje O2.
Vizí je, aby se z Moje O2 stalo digitální centrum, ve kterém zákazník vyřeší veškeré požadavky a nakoupí potřebné služby včetně telefonů, příslušenství a dalších zařízení. Mobilní aplikace by měla sloužit jako takové nákupní centrum, ve kterém zákazník uvidí své aktivní produkty nebo čerpané výhody a zároveň i spoustu dalších možností.