O2 umí zjistit, jací lidé chodí do vaší kamenné prodejny či provozovny. Firemní zákazníci mají možnost využít k tomuto účelu aplikaci O2 Geodata.
Předně je nutno podotknout, že O2 sbírá data o svých zákaznících zásadně anonymně a předává je podnikatelům až v okamžiku, kdy má souhrn alespoň o deseti lidech. Není tak v žádném případě možné odchalit charakteristiky konkrétního člověka, který zrovna prošel dveřmi. Informace jsou získávány výhradně z dat účastníků SIM karet, kteří k tomu udělili potřebný souhlas se zpracováním provozních údajů. Výsledek je pak přepočten na velikost populace.
Sledování nejvytíženějších časů vám pomůže upravit otevírací dobu. Demografické údaje o věku a pohlaví vám zase přiblíží cílovou skupinu, kterou můžete oslovit reklamou. Měření počtu opakovaných návštěv vám dá informace o loajalitě, které byste jen těžko získali jinde.