Krizový informační a svolávací systém (KISS) od O2 pomáhá řadou způsobů. Varuje před nebezpečím, pomáhá záchranářům rychle se dostat k lidem v ohrožení života nebo třeba okamžitě svolá krizový tým.
V případě nebezpečí nebo jiné potřeby předává systém zprávy až osmi kanály. Základem je samozřejmě diskrétní textová zpráva SMS s určitým textem. Ve stejný moment probíhá automatický telefonát se stejným obsahem, klidně současně v několika jazycích, rozesílá se e-mail a do messengerů putují varovné zprávy. Zpráva jde zároveň na bezpečnostní a záchranné složky a v případě potřeby posílá informaci i lidem v blízkém okolí.
Za dobu svého fungování pomohl Krizový informační a svolávací systém od O2 zákazníkům už více než 90 000krát, celkem rozeslal více než 6 250 000 SMS a provedl 575 000 volání. Už od roku 2018 aktivně využívají tento systém například ve Fakultní nemocnici Plzeň, kde s jeho pomocí svolávají odborné zdravotnické týmy, krizové štáby, bezpečnostní týmy a důležitou roli hraje také při oslovování definovaných skupin zaměstnanců i dalších externích subjektů.
Operátor O2 chce tento osvědčený systém nabídnout i státu a jeho organizacím jako systémové řešení k ochraně měkkých cílů pro případ ohrožení veřejnosti a pomoci tak řešit nenadálé a krizové situace centralizovaně, efektivně, a především co nejrychleji.