Firemní zákazníci O2 mohou pro svůj marketing využít tzv. RCS zprávy v rámci služby RBM. Umožňují jim doplnit do textovek interaktivní multimediální obsah.
Pamatujete si ještě na MMSky, textové zprávy doplněné obrázkem či animací. Dodneška si moc příznivců mezi lidmi nenašli a operátoři už zkoušejí něco dalšího.
RCS zprávy umožňují firmám doručit na zákazníka komplexní marketingové sdělení. Ten pak vidí veškerou komunikaci na jednom místě. RCS zprávy znamenají průlom v obchodní komunikaci. Díky službě RBM neboli rich business messaging, která na protokolu RCS funguje, přináší firmám nový způsob komunikace v moderním vizuálu s intuitivními prvky. Součástí jednoho sdělení tak může být nabídka a prodej zboží nebo služeb, technická podpora, jednoduchý průzkum spokojenosti nebo třeba sledování zásilky či chatbot.
Součástí nabízené služby nebude jen samotný RCS kanál, ale také konfigurační aplikace. Firmám umožní přesně nastavit a zacílit jejich kampaně. Testování ukázalo velmi zajímavé výsledky, kdy si RCS zprávu přečte téměř každý, komu přijde. Díky zajímavému vizuálu si ji většina lidí otevře maximálně do hodiny od přijetí. Nabízí násobně více konverzí oproti klasickým SMS.