Deutsche Telekom, majitel českého T-Mobilu, vyhlašuje soutěž pro módní tvůrce, tedy pro ty, kteří se zabývají chytrým oblečením. Nabízí jim 20 000 eur a několikaměsíční podporu.
Soutěž nazvaná Fashion Fusion Challenge (protože dnes musí být všechno challenge, i když se poléváte ledovou vodou, nebo píšete na Facebook barvu podprsenky) se zaměřuje na spojení módy a technologií. Kromě Deutsche Telekomu v ní participují společnosti Intel, Adidas, časopis Wired nebo platforma #fashiontech.
Přihlášky do soutěže Fashion Fusion Challenge mohou podávat studenti, mladí profesionálové
a startupy z oblasti módy, designu a technologií až do 1. srpna 2016 na webu fashionfusion.telekom.com. Přihlášku lze podat v jedné ze tří kategorií: Propojené přístroje a příslušenství (Connected Devices & Accessories), Móda s digitálním vylepšením (Digitally Enhanced Fashion) a Chytré služby (Smart Services). Není přitom stanoveno, jestli se má jednat o oblečení s chytrými funkcemi, či třeba o doplňky typu chytré hodinky nebo chytrá taška.
Nejlepší nápady vybere porota odborná porota, jejímiž členy budou například Anita Tillmann (zakladatelka veletrhu Premium), Dirk Schönberger (kreativní ředitel, Adidas), Christin Eisenschmid (generální ředitelka Intel Germany), Gesche Joost (profesorka výzkumu designu, Univerzita umění, Berlín) a Nikolaus Röttger (šéfredaktor Wired).
Deset nejlepších týmů pak bude zařazeno do Fashion Fusion Lab (ještě že ne Hub). Během tří měsíců budou mít hrazené ubytování a veškeré potřebné materiály a pod vedením odborníků bude jejich cílem vytvořit funkční prototyp svých návrhů.
Všech deset prototypů pak bude prezentováno v rámci přehlídky #FASHIONTECH během Berlínského týdne módy v lednu 2017. Nejlepší tým bude odměněn i peněžitou výhrou v hodnotě 20.000 eur a bude mít příležitost ve spolupráci se společností Deutsche Telekom a jejími partnery svůj nápad uvést na trh.