T-Mobile vysvětluje výhody apky Můj T-Mobile

T-Mobile spustil reklamní kampaň, která má zákazníkům ukázat výhody aplikace Můj T-Mobile. Zejména v době covidu se hodí, že řadu věcí mohou vyřídit i bez návštěvy prodejny.

Aplikaci Můj T-Mobile v současnosti používá více než polovina majitelů smartphonů z řad nefiremních zákazníků T-Mobilu. Počet uživatelů – firemních a nefiremních – vzrostl o 16 % v porovnání s rokem 2019. Množství služeb zařazených v aplikaci dosáhlo 1,73 milionu. Nejrychleji přibývali v aplikaci uživatelé předplacených karet Twist.

Nejčastěji zavítají zákazníci do aplikace kvůli kontrole svých služeb, zaplacení vyúčtování (+52 % vs. 2019), dobití kreditu (+43 %) či požadavku na změnu svého tarifu. Velkou oblibu získaly služby Google Pay a Apple Pay. Například v prosinci 2020 přes ně provedli zákazníci téměř každou druhou platbu. Do aplikace se ale chodí i pro odměny – ať už to byla v rámci jarní vlny pandemie neomezená data, nebo od 29. října extra data k tarifům, které si zákazníci vyzvedávají pravidelně každý měsíc.

Díky apce je mohou mít vyřízené doslova během několika sekund odkudkoliv: ať už se jedná o dobití Twist kreditu, vyzvednutí měsíčních dat k tarifu v aplikaci, zaplacení faktury, ale i jen přehled o všech službách, které členové rodiny využívají a do apky je snadné je přidat.

Televizní část kampaně poběží od 3. března do 18. dubna. V on-line médiích a na sociálních sítích se bude objevovat od 1. března do 30. dubna 2021.